AMO
Celý systém údržby letadel i balonů lze jednoduše přirovnat k provozu automobilů tak, že jsou oprávněné servisy Approved Maintenance Organization (AMO, kde nás najdete pod pořadovým číslem – 37).
Celý systém údržby letadel i balonů lze jednoduše přirovnat k provozu automobilů tak, že jsou oprávněné servisy Approved Maintenance Organization (AMO, kde nás najdete pod pořadovým číslem – 37).
Jsme oprávněni kontrolovat technický stav a opravovat balony firem:
Jak jsme výše použili příměr s automobily, budeme pokračovat – existují stanice podobné STK, které se nazývají Continuous Airworthiness Management Organisation (CAMO, kde nás najdete pod pořadovým číslem 54). Už samo slovo Continuous dává tušit, že to bude složitější. Ta složitost spočívá v tom, že dohled „STK“ je trvalý. Během provozu dojde k nutnosti různých změn nebo modifikací balónu. Úkolem organizace CAMO je sledovat tyto změny a zajistit, aby byly provedeny. Tato prevence má předejít tomu, aby někdo „zapomněl“ provést „vylepšení“ svého balonu, které mu výrobce nebo orgány dohlížecí orgány „doporučily“.
Tato vícenásobná kontrola spolu s archivací dokumentů o všech úkonech, které na balonech byly provedeny, je jedním z pilířů spolehlivého a bezpečného provozu balónů, jako jednoho z odvětví letectví. Když posoudíte úroveň dopravy v zemích mimo Evropu a v Evropě, je zřejmé, že i balony, do kterých Vás pozveme, budou připraveny kvalitně.
Vyplňte následující formulář a my se vám ozveme v co nejkratší době.
Kontakt: Zuzana Železná, +420 604 172 295, zuzka@balony.cz